DETEKTOR LAŽI




Dolazi Mujo kući s buvljaka i viče s vrata:
– Fato, kupio sam kod cige detektor laži za 2 eura! Evo, ovdje se
pali…
Uto dođe mali Suljo iz škole. Pita ga Fata:
– Koliko si dobio iz matematike?
Mali Suljo će:
– Peticu!
Kad čuješ detektor laži:
– BEEP! BEEP! BEEP!
– Ajde, reci istinu, nemoj meni lagati.
– Četvorku.”
– BEEP! BEEP! BEEP!
– Reci istinu sine, prije nego što ti šamarčinu odvalim!
– Jedinicu.
Na to će Fata:
– E kad sam ja u školu išla, sve sam petice imala…
– BEEP! BEEP! BEEP!
– Pa dobro, nisu bile sve petice…
Kaže Mujo:
– A kad sam ja iš’o u školu…
– BEEP! BEEP! BEEP!
– Papak, a mene si naš’o kritizirati!”, kaže mali Suljo.
zadere se Fata:
– Kako to razgovaraš s ocem!?
– BEEP! BEEP! BEEP!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

Divlji kesten u rakiji kao lek – RECEPT ZA VENE, KAPILARE, HEMOROIDE…

ISPOVIJESTI KAKO SAM UNIŠTILA BRAK U 4 KORAKA: Pišem ovo sa nadom da će mi se muž vratiti, ali bojim se da je kasno!