ISPOVIJESTI KAKO SAM UNIŠTILA BRAK U 4 KORAKA: Pišem ovo sa nadom da će mi se muž vratiti, ali bojim se da je kasno!






Učite na njenom primeru! Uništila je svoj brak zbog ove četiri stvari.

1. Decu sam uvek stavljala na prvo mesto
Lako je voleti svoju decu. Potrebno je vrlo malo truda i oni vas obožavaju, bez obzira na sve. Brak je ipak mala suprotnost: to je posao. A kad god se moj brak počeo osećati kao da obavljam težak rad, ja bih izašla s decom napolje ili u šetnju ili u bioskop. Često sam planirala ove avanture kada sam znala da moj muž ne može ići (ili da mi ne pokvari ugođaj). Govorila sam samoj sebi, sve je u redu, on ionako radi, a nekako mi se uvek činilo da mu se ne ide na porodične izlete.

Izabirala sam da većinu noći s decom spavam u sobi, okrivljujući muža da jako hrče i neka se odmori jer nam ionako deca nekoliko puta upadaju u sobu tražeći nešto ili se plaše da spavaju sami. Kao rezultat toga, jedva da smo na sat vremena bili sami, a nikada nismo proveli noć bez dece. Pa, možda jednom godišnje na našu godišnjicu.
2. Nisam postavila (ili nametnula) granice sa svojim roditeljima
Bili su često u našoj kući, ponekad bi dolazili nenajavljeni i ulazili slobodno u kuću. Oni bi “pomagali” oko kuće i radili stvari koje ih nikada nismo tražili, poput prostiranja veša. Odlazili bi s njima na odmor. Ispred nas bi prevaspitavali našu decu. Moji strahovi su me usporavali da napravim granicu i postavim pravila ponašanja mojih roditelja. Moj suprug se, doslovno, oženio celom mojom porodicom.
3. Retko smo vodili ljubav. I postala sam zanovetalo
Mislila sam da je ljubav iskrenost, ali svi znamo da istina boli. Dok smo se osećali udobnije (čitaj: lenji) u našem odnosu, bila sam preumorna za akcije. A kada bi nešto i učinio stalno bi ga napadala: “zašto si to učinio”?
Umesto da sam mu pomagala da izgrađuje svoj ego, ja sam ga ponižavala. Često sam mu govorila kako mu posao i nije baš neki i kako sigurno odlazi samo da gleda svoje mršave koleginice ( jer ja sam imala viška kilograma)

Stalno sam mu prigovarala kako radi sve pogrešno, a iskreno, on samo nije radio po mom. Ponekad sam razgovarala s njim kao s detetom. Kontrolisala sam porodične financije i njemu prigovarala za svako nepromišljeno trošenje.
I u spavaćoj sobi, pogodili ste – radio je sve pogrešno, a nisam se sramila reći mu to. Kako se naš brak raspadao, stalno sam tražila greške i greške kako bih mogla da opravdam svoju superiornost. Na kraju dana, više nisam osećaja poštovanje prema njemu, što sam mu i pokazivala.
4. Nisam se trudila da naučim da se borim na pravi način
Znam da zvuči čudno predložiti da postoji pravi način borbe. Ali postoji. Imala sam tendenciju da sačuvam mir u našoj kući ako držim usta zatvorena kad mi stvari stvarno smetaju, ali nisam. Kao što možete zamisliti, sve male stvari koje su me izluđivale prerasle su u ogromnu kuglu ljutnje koja će se povremeno pretvoriti u veliki, stvarno zastrašujući napad. Sada kada se osvrnem unazad, bila sam očigledno jedna obična zastrašujuća kučka tokom tih epizoda
Pišem ovo s nadom da ću nekako vratiti svog sada bivšeg supruga natrag. I molim ga za oproštaj. Pišem ovo jer ne mogu da verujem koliko sam dugo držala glavu u pesku. Nadam se da će druge žene kroz moju priču barem malo shvatiti koliko mi žene možemo uništiti jednu porodicu.
I dok sam još uvek uznemirena što je moj suprug odlučio da reši naše probleme u krevetu druge žene, ipak priznajem da ga je moje ponašanje i gurnulo tamo

Primjedbe

  1. Ovim putem zelim.da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu obratite joj se ja sam joj veciti duznik njen broj viber wcp +381616418057

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako sam vratila svog razvedenog muža uz dobru pomoć ljubavne čarolije dr. Alabe Moje ime je Shira elijah. Kad sam pročitao svjedočanstvo na internetu o tome kako dr. Alaba, najsjajniji i najmoćniji bacač uroka, pomaže vratiti muža koji se razvodi, LJUBAVNIKA. Pitao sam se kako to može biti istina, jer su me mnogi u prošlosti iznevjerili bez ikakvog rezultata. Samo sam pustio post i krenuo po forumu. Na moju obavijest opet ispod, neka osoba je objavila i rekla provjereni bacač uroka. Nakon što je pročitala poštu, bio je to isti muškarac dr. Alaba o kojoj je govorila. Tako da nemam izbora nego stvarno provjeriti kako on radi. Bila sam potpuno shrvana kad me napustio moj voljeni muž. Kao da je cijeli moj svijet nestajao u tuzi i boli. Znam da zvuči čudno, ali od svih čarolija koje sam kontaktirao, on je jedini koji je na mene ostavio dojam da sam toliko istinita i pouzdana. Više od njegovih riječi, vratio je mog muža i ostvario sve moje želje. Sada je vjeran, pazi na mene, svake nedjelje me nudi cvijećem, a često idemo u kino i restoran. moj muž je došao k meni i ispričao se za nepravdu koju je učinio i obećao da to više nikada neće učiniti. Od tada se sve vratilo u normalu. Moja obitelj i ja ponovno živimo sretno zajedno. Zauvijek ću biti zahvalan što sam svoj život pretvorio iz pakla u raj! vjerujem da tko god treba pomoć treba mu doći po pomoć. Neka te Bog i dalje koristi da spasi raskid. Svi koji imaju bračne probleme, probleme s razvodom, izgubljenog ljubavnika ili bilo kakve probleme u vezi, možete mu se obratiti (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši
  3. HITNA I UČINKOVITA LJUBAVNA ČAROLIJA KOJA ĆE VAM POMOĆI DA VRATITE BIVŠEG LJUBAVNIKA VRLO BRZO WHATSAPP: +2347054019402
    Želim se zahvaliti dr. WALE-u na dobroj stvari koju je učinio za mene, iako nisam siguran je li ovo najbolji forum za iskazivanje moje radosti i sreće zbog onoga što je učinio za mene, ali ne mogu sakriti sreću i moja radost pa je moram podijeliti s ljudima, moj brak se srušio prije otprilike godina i pokušala sam sve što sam mogla, ali bezuspješno. Vidio sam post i svjedočanstvo o dobrim stvarima koje je radio DR WALE pa sam odlučio pokušati. iako je on uvijek zauzet čovjek, ali kad je odgovorio na moj WhatsApp, dao mi je tjedne da se moj brak obnovi, baš kao što je rekao, moj brak je obnovljen od tada sam sretan i živim sretno, tako sam zahvalan DR WALE . uvijek možete WhatsApp/Viber : +2347054019402 ILI Email : drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako vratiti bivšeg ljubavnika iako se čini nemogućim.
    Nakon što je moj dečko s kojim sam bila tri godine prekinuo sa mnom, jedva sam mogla govoriti, a da ne zaplačem. Osjećao sam se zaslijepljeno i nisam znao što učiniti i bio sam shrvan. Najbolnije od svega je to što sam zbog njega bila trudna. Htjela sam ga natrag. Učinila sam sve što je bilo u mojoj moći da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela nazad zbog ljubavi koju sam gajila, molila sam ga na sve, obećavala sam, ali on je odbijao. Objasnio sam svoj problem sestri i ona mi je predložila da se radije obratim čaraču koji bi mi mogao pomoći da bacim čaroliju da ga vratim, nisam imao izbora nego dati mu trag. Poslao sam poruku čarobnjaku koji se zove DR WALE, i on me uvjerio da nema problema i da će sve biti u redu, rekao mi je što treba učiniti i dao sam potrebne stvari. Bacio je čaroliju i iznenađujuće nekoliko tjedana kasnije nazvao me moj dečko. Bilo je tako iznenađujuće, odgovorila sam na poziv i sve što je rekao je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo da želi da se vratimo zajedno. Također je rekao da me jako voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu tako da smo ponovno počeli sretno živjeti zajedno. zahvaljujući DR WALE-u. ako ste ovdje i vaš ljubavnik vas odbija, ili vam je dečko otišao kod druge djevojke, nemojte više plakati, kontaktirajte DR WALE-a za pomoć sada.. Ovdje je njegov kontakt.
    WhatsApp mu na: +2347054019402
    E-pošta: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. SAVRŠENI BACAČ LJUBAVNIH ČAROLIJA KOJEM SE MOŽETE KONTAKTIRATI ZA VAŠ PROPADNI BRAK I DA GA BRZO RIJEŠITE Ne mogu zaboraviti kako mi je DR WALE pomogao da obnovim svoj brak nakon četiri mjeseca rastave od muža zbog svađe, a ona je otišla i nikad se više nije vratila Ja, učinio sam toliko da je vratim, ali ništa nije išlo sve dok nisam vidio komentar na internetu kada je netko svjedočio o tome kako mu je DR WALE pomogao da vrati svoju ženu i tako sam ga kontaktirao preko njegovog WhatsAppa i nakon što sam napisao svoje objavio me uvjeravao da će mi pomoći da se vratim svom mužu u roku od nekoliko dana nakon bacivanja čarolije, a nakon što je napravio čaroliju moj se muž vratio kući i rekao da joj je jako žao što me ostavila, danas sam se vratio sa svojim mužem i oboje smo sretni i ponovno živimo zajedno. Znam da ima mnogo ljudi koji žele vratiti svoju ljubav, obratite se DR WALE-u jer on je savršen odgovor na vaš problem. Kontaktirajte ga: WhatsApp/Viber : +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Privilegija je podijeliti ovo čudesno svjedočanstvo sa svijetom. Suprug se razveo od mene prije četiri mjeseca i bila sam ispunjena grižnjom savjesti jer nisam znala što učiniti da riješim probleme sa suprugom. Tražio sam pomoć na internetu o tome kako bih mogao dobiti pomoć u svom braku i otkrio sam izvrsne svjedoke o DR WALE-u koji je napredovao sa svojim čarolijama. Stupila sam u kontakt s njim i gle, DR WALE mi je rekao da će mi pripremiti čaroliju koja će mi vratiti muža. Bio sam skeptičan, ali nisam imao drugu opciju nego raditi s njim. nakon tri dana muž me nazvao da se vraća kući i od tog dana do danas živimo mirno. Sada se vratio s toliko ljubavi i brige. danas mi je drago što vas sve obavještavam da ovaj bacač čarolija ima moć vraćanja ljubavnika i ono što najviše iznenađuje je da je naša ljubav sada vrlo jaka, svaki dan je sreća i radost. i nema ništa bolje od biti s čovjekom kojeg voliš. Toplo ću preporučiti DR WALE-a svakome tko treba bilo kakvu pomoć. ako imate bilo kakav problem kontaktirajte DR WALE-a, dajem vam 100% garanciju da će vam pomoći!!. Kontaktirajte DR WALE putem. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Ponekad nam život prođe kroz teška vremena, ali trebali bismo pokušati izdržati. Ako tražite način da popravite ili poboljšate svoj brak, onda mi je drago da ste pronašli osobu i toplo vam predlažem da stupite u kontakt s njom. Ovdje dokumentiram svoje napore u traženju pomirenja sa svojim suprugom koji me jako iznenadio kada se razveo od mene nakon nekoliko zajedničkih godina. Imali smo sukob, ali nikada nisam mislila da će me zbog toga napustiti, ali sve zahvaljujući DR WALE-u koji mi je pomogao da mi vratim svog muža. Možete ga kontaktirati na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ILI E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Nikada nisam vjerovala u bacanje čini ili magiju dok nisam upoznala dr. Ajayija kojeg sam kontaktirala preko njegovog broja: +2347084887094 na WhatsAppu, prolazila sam kroz problematična razdoblja u braku jer je moj muž rekao da ne želi više imati ništa sa mnom nakon 9 godina brak, stvarno volim svog muža pa tražim pomoć da riješim stvari u svom braku, dok sam pregledavao vidio sam gdje je jedan muškarac preporučio dr. Ajayija jer mu je čarolijom pomogao da napreduje na svom radnom mjestu, obratio sam se Dr. Ajayi i objasnio sam mu sebe, rekao mi je što trebam učiniti kako bih vratio mir u svoj dom nakon što sam slijedio sve njegove upute, moj se muž predomislio i živimo sretno i više nikada nije spomenuo ništa u vezi s razvodom. Kontaktirajte dr. Ajayija danas za bilo koji problem u vezi ili bilo koji aspekt života i on će pronaći rješenja za vaš problem. Viber / WhatsApp broj: +2347084887094 ili Email:drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako sam uzbuđena. Moj prekinuti brak je obnovljen, moj bivši muž se vratio nakon što je ostavio mene i naše četvero djece zbog druge žene. Bio sam tako sretan što sam upoznao DR WALE-a koji je pomogao mnogim ljudima da im vrate ljubavnika, pa sam se i njemu obratio za pomoć. tako mi je DR WALE pomogao da vratim muža. Veliko vam hvala, DR WALE, jer nikada nisam mislila da će mi se moj bivši muž vratiti tako brzo uz vašu čaroliju. Ti si najbolji i najveći na svijetu. ako ovo čitate i trebate svoju bivšu ljubavnicu natrag ili se vaš muž preselio kod druge žene, nemojte više plakati, kontaktirajte DR WALE-a sada. Evo njegovog kontakta: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. UČINKOVIT I MOĆAN BACAC LJUBAVNIH ČAROJA DR WALE
    Muž me je odbacio nakon pet (5) godina braka samo zato što ga je druga žena začarala i ostavio mene i dijete da patimo. Jednog dana dok sam čitao po webu, vidio sam post o tome kako ovaj bacač čarolija na ovom WHATSAPP-u +2347054019502 pomaže ženi da vrati svog muža i dao sam mu odgovor na njegov WHATSAPP i on mi je rekao da je žena imala uroke na mog muža i rekao mi je da će mi pomoći i nakon nekoliko dana da ću dobiti svog muža nazad. Vjerovao sam mu i danas mi je drago što vas sve obavještavam da ovaj bacač čarolija ima moć vratiti ljubavnike. jer sam sada sretna sa svojim mužem. Hvala za DR WALE. Kontaktirajte ga na WhatsApp/Viber broj: +2347054019402 ili E.mail: drwalespellhome@gmail.com Hvala vam DR WALE. Neka vas vaši bogovi uvijek nagrade za vaše dobro.

    OdgovoriIzbriši
  11. Dobar dan svima, ovdje sam kako bih čitavom svijetu prenijela dobre vijesti o tome kako sam vratila svog bivšeg muža. Sve je počelo kada me muž prevario s drugom ženom ne znajući da je žena čarobnica, žena je bacila čini na mog muža što je natjeralo mog muža da promijeni osjećaje prema meni i djeci i razbilo naš petogodišnji brak. Bila sam zbunjena i pod stresom zbog boli što sam samohrana majka, pa sam nazvala prijateljicu i objasnila joj svoje bračne izazove, ona me uputila i uputila da kontaktiram ovog velikog moćnog bacača čarolija po imenu DR WALE, Glavni razlog zašto je uputila da kontaktiram DR WALE-a jer je u zadnje vrijeme pročitala neka svjedočanstva na internetu koje su neki ljudi napisali o moćnom bacaču čarolija DR WALE-u i bio sam tako zadovoljan i odlučio sam potražiti pomoć od njega što je savršeno obavio bacivši čini na mog muža i iskoristivši moći druge žene koja ga je natjerala da mi se vrati i moli za oprost. Neću prestati objavljivati njegovo ime na netu zbog dobrog posla koji radi. Svima s problemima u braku, razvodom, izgubljenom ljubavnicom ili bilo kakvim problemima vezanim uz vezu, možete se obratiti na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili na e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Nevjerojatno svjedočanstvo o čaraču koji mi je vratio mog muža. Sretno sam udana za lijepog i brižnog muža s dvoje djece. U mojoj obitelji prije sedam mjeseci dogodio se jako veliki problem, između mene i mog supruga. toliko strašno da je iznio slučaj na sudu radi razvoda. rekao je da više nikada ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim, nakon mnogo moljakanja, ali sve bezuspješno, a on je potvrdio da je donio odluku i više me nikada nije želio vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela starog prijatelja koji je pitao mog muža. Pa sam joj sve objasnila, pa mi je rekla da jedinog načina da vratim muža je da odem kod vračare, jer je i ona to učinila da vrati svog ljubavnika. Zatim sam poslušao njezin savjet i dala mi je DR WALE WhatsApp kontakt: +2347054019402. odmah sam poslao DR WALE-u WhatsApp poruku i ispričao mu o svim bolovima i nevoljama s kojima se suočavam. DR WALE mi je rekao da više ne plačem i da opustim svoj um. Nakon mnogo razgovora s DR. WALEOM, platila sam sve materijale i predmete potrebne za bacanje čarolije, a čarač me uvjerio da ću dobiti svog muža natrag za tjedan dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što trebam učiniti. Zatim je sljedeći tjedan bilo tako iznenađujuće da me nazvao moj suprug koji me nije nazvao proteklih sedam mjeseci i obavijestio me da se vraća. Tako nevjerojatna!! Tako se s puno ljubavi i radosti vratio u kuću i ispričao se za svoju grešku i za bol koju je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naš odnos sada bio jači nego što je bio prije uz pomoć DR. WALE-a. Savjetovat ću vam da kontaktirate DR WALE-a WhatsApp/Viber +2347054019402 ili e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Želim sa svijetom podijeliti kako je dr. Ajayi Veliki čovjek kojeg su njegovi preci blagoslovili duhovnom moći. Pomogao mi je da ponovno ujedinim brak sa svojim mužem koji je prekinuo sa mnom 2 godine, pokušavala sam ga vratiti i skoro sam odustala, ali dr. Ajayi me uspio ponovno nasmijati. Dr. Ajayi pravi je čarolija, također možete vratiti svog bivšeg i zauvijek živjeti sretan život uz pomoć dr. Ajayija. E-mail za kontakt :drajayi1990@gmail.com ili Whatsapp : +2347084887094

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Divlji kesten u rakiji kao lek – RECEPT ZA VENE, KAPILARE, HEMOROIDE…

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

BALKAN U ŠOKU Rada Manojlović pokušala samoubistvo?!