KAO PATKA JE! Bora prokomentarisao izgled Ane, Sanje i Kije pred njima, a jedna od njih ga je ŽESTOKO napala! (VIDEO)



Borini komentari nikako nisu bile po meri zadrugarki

Bora Santana rešio je da prokomentariše izgled možda najatraktivnijih učesnica "Zadruge". Prva na red došla je Sanja Stanković.

- Meni je Sanja matora, kao patka je. Meni Sanja nije ništa specijalo - rekao je Bora.

Za Anu je rekao da je dobra devojka, ali joj zamera što je bliska sa Janjušem. Na red je posle došla i Kija.

- Kija nije bila loša za Novu godinu, haljina ju je izvukla, ali ništa specijalno - rekao je Santana.

Kada je čula šta joj je Bora rekao, Kristina mu je odbrusila.

- E, neka mi je Bora iz Železnika to rekao - odgovorila mu je Kija.

Sanja je onda žestoko napala Boru.

- Nemam ništa protiv tebe, ti si pokušaj rijaliti igrača... Isti kao ti, Nena i Bane... Ja i te kako mogu da sastavim prostoproširenu rečenicu, a to što si ti glup i ne razumeš, to je već za tebe - rekla je Sanja.

Pogledajte snimak:

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

Divlji kesten u rakiji kao lek – RECEPT ZA VENE, KAPILARE, HEMOROIDE…

ISPOVIJESTI KAKO SAM UNIŠTILA BRAK U 4 KORAKA: Pišem ovo sa nadom da će mi se muž vratiti, ali bojim se da je kasno!