Kćerka Jelene Karleuše postala internet-senzacija



Kćerka Jelene Karleuše Nika postala je prava senzacija na internetu.

Naime, Jelena često snima svoje kćerke pa snimke objavljuje na društvenim mrežama. U jednom intervjuu pjevačica je ispričala zanimljivu anegdotu iz svog porodičnog doma.

 - Sjedili smo kod kuće i gledali prenos novogodišnjeg koncerta na Trgu. Pjevali su Lukas i Riblja Čorba. Dok je pjevao Bora Čorba Nika je igrala, pjevala… I poslije nekog vremena se umorila, stala je pored mene i gledajući u ekran rekla: “Mama, a što je ova baka ovako promukla?” Veliki pozdrav za mog kolegu Boru, ali meni je samo žao što nisam snimila taj momenat. Poslije sam je tjerala da to ponovi kako bih je snimila, ali nije željela - rekla je Karleuša.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

Divlji kesten u rakiji kao lek – RECEPT ZA VENE, KAPILARE, HEMOROIDE…

ISPOVIJESTI KAKO SAM UNIŠTILA BRAK U 4 KORAKA: Pišem ovo sa nadom da će mi se muž vratiti, ali bojim se da je kasno!