LEKCIJA KOJU ĆE PAMTITI CEO ŽIVOT: Rekla sam mu da ipak nisam trudna, a njegova REAKCIJA mi je zbog jedne stvari pokazala da nije ONAJ PRAVI



Vest o trudnoći može da padne teško i ženi i muškarcu


Muškarci različito reaguju na vest o neželjenoj trudnoći, a ona mnogo govori o njima.

Kada je Rebeka sa devetnaest godina primetila da joj kasni menstruacija, odlučila je da kupi test za trudnoću i bude sigurna.
-Moja prijateljica je šetala sa mnom 45 minuta u potrazi za testom, sedela sa mnom ispred toaleta dok sam čekala rezultate i dala mi cigaretu da proslavimo negativan test. Potencijalni otac oglasio se u celoj situaciji jednom porukom u kojoj je napisao "Oh, to je super". Tada sam trebala da znam da svako ko tretira vest o mogućoj trudnoći kao pokušaj da se privuče pažnja nije materijal za dugu i ozbiljnu vezu, objašnjava ona.

Tada je imala samo devetnaest godina i mislila je da zna sve što treba pa joj ovo nije delovalo toliko bitno. Značaj ove reakcije shvatila je mnogo kasnije.
-Imala sam i kasnije napade panike zbog neželjene trudnoće jer sam paničar po prirodi. Ali, reakcija mog muža na negativan test pokazala mi je da je on onaj Pravi. Bio je uspaničen jer smo se zabavljali tek par meseci i ja sam bila 11 godina mlađa od njega. Tada sa 23 godine nisam mogla da se staram o ribici, a kamoli o detetu. Ponudio se da kupi test ili plati pola, što ja nisam dozvolila. Time pokazujete koliko ste zreli i svesni da seks može imati neželjene posledice. Sedeo je ispred toaleta dok sam ja unutra čekala rezultate. Videla sam da je test negativan i izletela iz kupatila da mu kažem kako nisam trudna. Osetio je olakšanje, ali to nije bilo potpuno olakšanje.
Samo je rekao "To je dobra vest. Bar za sada". Pomislila sam da je on to pročitao u nekom časopisu za muškarce i da je naučio da to treba da kaže, ali ne. To je bio savršen odgovor. Momci, kakva god da je vest nemojte da se ponašate kao da ste osuđeni na smrtnu kaznu i da krivite ženu što je ostala trudna. Znam žene na koje su njihovi muževi, momci i ljubavnici bukvalno vikali jer su ostale trudne - ispričala je Rebeka.
Stres zbog neželjene trudnoće prisutan je i kod žena i kod muškaraca. Oni imaju manje kontrole jer nije njihovo telo to koje će da nosi bebu, ali što su manje grubi prema ženi to će imati veće pravo glasa o tome šta će da se desi sa bebom. Ako se muškarac svađa i dere na ženu to će ona manje da uvaži njegovo mišljenje o tome da li treba prekinuti trudnoću.
Bilo da želite ili ne želite dete sa tom osobom ili u tom trenutku, reakcija na trudnoću označiće vas kao materijal za oca ili kao nekoga ko nikada neće biti potencijal za muža i oca

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Divlji kesten u rakiji kao lek – RECEPT ZA VENE, KAPILARE, HEMOROIDE…

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

BALKAN U ŠOKU Rada Manojlović pokušala samoubistvo?!