Nećete verovati kojim poslom se Emina Jahović bavila pre nego što je postala pevačica!

Tada sam prviput pokazala svoju kreativnu slobodu, koja me je kasnije navela i da krenem putem muzike i javnog života - rekla je Emina



Emina Jahović, pre nego što je postala pevačica bila je, verovali ili ne, voditeljka vremenske prognoze na televiziji Novi Pazar. Ovim poslom bavila se tokom srednjoškolskih dana i na taj način zarađivala za džeparac.

  Svi se sećamo slatkog devojčurka koji je odmah osvojio naša srca. Emina je bila naše mezimče, donela je na televiziju mladalačku energiu i entuzijazam. Uživala je kada stane pred kameru, radovala se javnom nastupu, a još tada je znala da će postati poznata - rekao je izvor sa Radio televizije Novi Pazar.

I Emina kaže da je uživala dok je radila kao voditeljka.

- Rado se sećam tinejdžerskih dana. Uživala sam tokom tog perioda koji sam provela radeći na televiziji i na radiju. Tada sam prviput pokazala svoju kreativnu slobodu, koja me je kasnije navela i da krenem putem muzike i javnog života - rekla je ona.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

BALKAN U ŠOKU Rada Manojlović pokušala samoubistvo?!

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

MAČKA KOJA GLEDA HOROR POSTALA JE HIT NA INTERNETU: NJENA REAKCIJA JE NEVJEROVATNA!