Ostao zaključan u prodavnici pa smazao ''pola'' prodavnice!



Amerikanac iz Tenesija Lijam Noris (47) morao je hitno do toaleta, dok je boravio u wc-u on nije mogao da čuje upozorenje preko razglasa da se prodavnica zatvara. Tako je ostao zaključan u prodavnici ali to nije sve... 

Nakon što je obavio fiziološke potrebe Noris je oprao ruke, izašao iz WC-a. 

Tada je shvatio da je ostao sam i zaključan u supermarketu  i da će morati da sačeka jutro kako bi ga radnici prve smene "oslobodili" iz prodavnice. U prvi mah, Norisa je uhvatila panika kada je shvatio da je mobilni telefon zaboravio  u automobilu, pa je počeo da "nekotrolisano" jede.

"Kada sam nervozan, ja jedem. Kada sam shvatio da sam zarobljen u supermarketu ,poludeo sam i samo sam jeo" rekao je Noris posle oslobađanja.

U časovima koji su usledili nakon " nakon što je ostao "zarobljen" Noris je jeo šega god se dohvatio, počev od hladnih jela, slatkiša, grickalica, kolača i drugih prehrambenih proizvoda...

Kasnije je utvrđeno da je njegova nervoza zaslužna što je pojeo 6,8 kilograma gotovih jela, tri kilograma raznih sireva, 74 parčeta govedine, skoro 70 čokoladica, 60 krofni, 7 kutija čokoladnih kolača,4 kutije drugih kolača... i tu se spisak ne završava.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

BALKAN U ŠOKU Rada Manojlović pokušala samoubistvo?!

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

MAČKA KOJA GLEDA HOROR POSTALA JE HIT NA INTERNETU: NJENA REAKCIJA JE NEVJEROVATNA!