Ne volim više svoga supruga, mislim da ću ga ostaviti i da je to pošteno od mene jer mu ne želim lagati

Već par mjeseci živim na totalnim mukama je više ne osjećam isto prema mužu. Ne volim ga više kao prije. Nema više one kemije koja je bila kad smo se upoznali i kad smo krenuli u život. Što da radim kad je tako. Ne želim mu lagati i ne želim sebe mučiti. U braku smo 6 godina i imamo sina. Sin nam je bio neka poveznica u početku, ali što je straiji to nas manje veže. Ja sam pokušala sama sa sobom rješiti to, ali nikako nejde. I intima nam pati. Nismo više toliko intimni. Seks imamo sve manje. Svega je manje. Ne znam da li je posumljao do sada jer nije ništa rekao. Nismo razgovarali uopće o tome. Bilo je dobro sve do sada. Sram me to reći, ali počeli su mi se sviđati i drugi muškarci. Prije ih nisam gledala, ali sad ih sve više primjećujem. Nisam otišla još sa nikim van i s nikim se ne viđam, ali razmišljam da počnem. Samo ne znam kako da svom suprugu kažem da on više nije taj. Htjela bi da je drugačije, ali nije. Nije i ne znam što ću. Užasno me to pogađa i želim se maknuti iz svih tih patnji. Još kad naše obitelji saznaju još će biti više pritisaka. Mislim da će reći da posijetimo nekoga tko nam može pomoći u braku. Ali mislim da je prekasno i da tu spasa nema. Jer ako nema ljubavi više to se ne može popraviti. Ljubav se ne može siliti i ne mogu s nekim biti na silu. To je onda mučenje. Obostrano mučenje. Bila sam stvarno zaljubljena, ali sve je to nestalo preko noći. Nisam više ista prema njemu.
Možda i druge žene imaju moja iskustva i možda mi mogu pomoći savjetom. Ako imate neki dobar savjet kako to riješiti dobrodošao je. Ali savjet kako da ostavim muža, ne kako da spasim brak. Jer ja s njim više ne mogu biti.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

BALKAN U ŠOKU Rada Manojlović pokušala samoubistvo?!

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

MAČKA KOJA GLEDA HOROR POSTALA JE HIT NA INTERNETU: NJENA REAKCIJA JE NEVJEROVATNA!