SOČNA SCHWARZWALD TORTA

Koliko god se trudim da budem skromna kada objavljujem novi recept, moram reći da je ova Švarcvald torta jednostavno savršena.



Prije par mjeseci objavila sam Sacher tortu i tako odlučila obogatiti blog sa još nekoliko poznatih torti i kolača. Čak sam u jednoj objavi na fejsu zamolila drage fanove da mi možda preporuče neki od takvih recepata ukoliko su isprobani.

Ova Švarcvald torta nastala je po receptu koji sam dobila od gospođe Vlatke. Njoj se ovim putem zahvaljujem, jer mi je prevela recept kojeg je dobila od jedne stare Njemice. Usput mi je rekla da je recept dosta sličan originalu, ako čak nije i original. Odlučila sam se po prvi puta isprobati ovu tortu, ali tako da sam uključila kamere i odmah krenula na snimanje videa, vjerujući receptu. Dragi moji, nako što smo probali tortu oduševljenju nije bilo kraja, svi su tražili komad više i torta je nestala u jednom danu. Jednostavno slatkoća je taman pogođena, torta se zajedno sa biskvitom topi u ustima, ma fantastično.

Sachericu sam pravila tri puta da dođem do recepta koji vam mogu preporučiti, ali ova Švarcvald torta iz prvog puta nas je oduševila. Moram samo priznati da sam napravila par izmjena, tj. nisam pekla još jednu koru sa prhkim tijestom i izbacila sam malo rakije višnjevače iz nekih dijelova koji su pisali u receptu. Draga Vlatka, ako ovo čitate puno hvala na divnom receptu. Inače Švarcvald torta je prepoznatljiva po svom izgledu, tako da sam se prilagodila tome, a vi možete dekoraciju završiti po želji.

SASTOJCI:

BISKVIT
6 jaja
150 gr šećera
60 gr brašna
60 gr gustina
60 gr kakaa
1 žličica praška za pecivo
5 žlica rakije višnjevače
5 žlica soka od višnje
NADJEV
350 gr višanja očišćenih
250 ml soka od višnje
5 žlica šećera
na vrh žlice cimeta
2 žlice gustina
5 žlica vode
OSTALO
200 ml soka od višnje za natapanje
300 ml vrhnja za šlag
3 vanilin šećera
DEKORACIJA
500 ml vrhnja za šlag
čokolada za dekoraciju
višnje za dekoraciju
VIDEO:



ŠVARCVALD TORTA U KORACIMA

1. Bjelanjke izradite u čvrsti snijeg.
2. Žumanjke pomiješajte sa šećerom i izradite pjenasto.
3. Dodajte sok i rakiju od višnje i kratko sjedinite.
4. Brašnu dodajte prašak za pecivo i pomiješajte, nastavite dodavati brašno, gustin i kakao, sve pomiješajte.
5. Suhe sastojke dodajte u žumanjke i sjedinite.
6. Pripremljene bjelanjke isto dodajte u žumanjke i lagano pjenjačom sjedinite.
7. U kalup od 26cm postavite masni papir, te ulijte pripremljenu smjesu.
8. Stavite peći u zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva 25-30 minuta. Provjerite sredinu čačkalicom.
9. Nakon što se biskvit ohladio, rubove odvojite nožem, skinite masni papir.
10. Prerežite biskvit na tri jednaka dijela.



11. Svaki biskvit natopite sa sokom od višnje.



12. Pripremite nadjev, tako što u lonac dodate višnje, sok od višnje, šećer i cimet, stavite kuhati.
13. Sa strane izmutite gustin sa vodom.
14. Kada višnje počnu kuhati, dodajte pripremljen gustin i nastavite miješati dok se ne zgusne.
15. Još vruć nadjev rasporedite preko dva biskvita.
16. Ostavite da se ohladi i stegne.
17. Izradite 300 ml vrhnja za šlag sa vanilin šećerom.



18. Na prvi biskvit sa nadjevom rasporedite pola šlaga.
19. Zatim ide drugi biskvit sa nadjevom i rasporedite ostatak šlaga.
20. Onda i treći biskvit, pa lagano pritisnite rukama.
21. Izradite 500 gr vrhnja za žlag.
22. Premažite tortu sa šlagom, ostavite malo za dekoraciju.



23. Pripremite čokoladu za dekoraciju, tako da nožem povlačenjem izvučete strugotine.
24. Za bočne stranice čokoladu istopite, razmažite po masnom papiru i kada se stegne nožem ju isjeckajte.
25. Isjeckanu čokoladu priljepite dlanovima za bočne stranice torte.



26. Površinu torte ispikajte šlagom.
27. Na sredinu torte rasporedite strugotine čokolade.



28. Višnje postavite na šlag.

torta sa višnjama

višnje sa šlagom

svarcvald kolač

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Divlji kesten u rakiji kao lek – RECEPT ZA VENE, KAPILARE, HEMOROIDE…

BALKAN U ŠOKU Rada Manojlović pokušala samoubistvo?!