Ispovest-Drugarica je spavala sa mojim dugogodišnjim dečkom i ja sam joj to oprostila ali sam joj…



Drugarica je spavala sa mojim dugogodišnjim dečkom i ja sam joj to oprostila ali nikad zaboravila.

Došao je i dan njenog venčanja, znala sam da mi je to zadnja prilika da joj vratim za sve što mi je uradila. Još pre same ceremonije venčanja uzela sam sipati mleko u njen gusti sok kada ona nije gledala. Prilično je alergična na mleko i nakon nekih sat vremena ona je dobila osip po celoj koži, vrištala je i plakala zato što to nije mogla pokriti šminkom. Pošto je njena mama donela taj sok posumnjala je na nju,to joj je i rekla i tu je nastala ogromna svadja. Htela je otkazati venčanje ali onda se posvadjala i sa dečkom jer on nije hteo da se blamira i otkazuje venčanje. Morala je biti mlada to veče i baš svi su je celo veče kiselo gledali, neki nisu smeli čak ni da je dodirnu. A slike sa venčanja ja verujem da bi ona najradije spalila ali moraće da ih sačuva kao uspomenu, a ja ću se uvek slatko sećati tog dogadjaja.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Divlji kesten u rakiji kao lek – RECEPT ZA VENE, KAPILARE, HEMOROIDE…

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

BALKAN U ŠOKU Rada Manojlović pokušala samoubistvo?!