SPAVALA SA NJIM RADI VEĆE PLAĆE, A NA KRAJU DOBILA OTKAZ!



SPAVALA SA NJIM RADI VEĆE PLAĆE, A NA KRAJU DOBILA OTKAZ!


Sve bi bilo drugačije samo da mi nije to obećao, ja se sigurno ne bi upuštala sa njim u takvo nešto.

S obzirom da je bio oženjen i imao djecu, ali pošto mi je obećao da ću imati bolju plaću ako budem sa njim spavala ja sam pristala na to.

Jer godinama sam se zaista trudila i bila jedna od najboljih radnica, ali nikada on mene nije nagradio a bome niti pohvalio. Preselila sam se u veći stan i trebalo mi je više novaca.

Radila sam kao crnac u nadi da ću dobiti neku povišicu ili nešto, ali ništa od njega nisam dobila. Otišla sam do njegovog ureda da razgovaram sa njim u  vezi toga. I on je odmah prešao na stvar i bio otvoren i iskren sa mnom u vezi svega.

Rekao je da postoji način da dobijem veću plaću i to da budem sa njim neko vrijeme, samo da vodimo ljubav kada on to poželi. S obzirom da mi je trebao novac pristala sam na to i nisam mislila da će me prevariti.

Kada me se zasitio dao mi je nogu i privatno i na poslu, htjela sam ga reći ženi i svu istinu staviti van ali bilo je prekasno jer se on već pripremio na to i ogradio tako da sam ja ispala loša osoba koja se palila na njega.

I da to izmišljam samo zato jer mi je on dao otkaz kao zbog toga jer sam ga opsjedala, na kraju sam sve izgubila a nisam imala dokaz da je bio sa mnom na žalost.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Divlji kesten u rakiji kao lek – RECEPT ZA VENE, KAPILARE, HEMOROIDE…

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

BALKAN U ŠOKU Rada Manojlović pokušala samoubistvo?!