“JA TO TAKO“: Anabela ne može da prepozna svoje dijete – to nije Luna koju ja poznajem

Ove nedjelje, u emisiji „Ja to tako“, autorka i voditeljka Ivana Baltić Aleksić, ugostiće Anabelu Atijas, koja će otvoreno govoriti o učešću svoje kćerke Lune Đogani u najgledanijem rijalitiju na ovim prostorima, „Zadruga“.

Od kako je, i dalje zakonita supruga Slobe Radanovića, Kristina Kija Kockar ušla u „Zadrugu“, Anabeli je izuzetno teško da gleda svoju kćerku kako pati.

– To nije Luna koju ja poznajem – rekla je Anabela.

Ovaj ljubavni trougao i dalje intrigira javnost, ali Anabela na to gleda potpuno drugačije.

– Za mene tu ne postoji trougao, zato što se čovjek izjasnio – priznala je pjevačica.

Anabela je otkrila i da li misli da će Kija uspjeti u bilo kom planu koji je sebi zacrtala ulaskom u „Zadrugu“, ali je otkrila i kako je tekla njihova komunikacija na samom početku rijalitija.

– Još je ona mene tješila, kaže mi: „Daj pusti, neka se piše. Samo da ne bude ništa“, u fazonu da se Sloba ne zaljubi. Međutim, zaljubiše se i eto… – rekla je Anabela i dodala:

– Hajde da se ne lažemo ljudi, ovdje se dogodila ozbiljna španska serija.


Ona je otkrila i kakvo je njeno mišljenje o Slobi, da li bi ga prihvatila za zeta, ali i da li misli da dobra veza može da se izgradi na ruševinama tuđe.

Ne propustite veoma zanimljvo izdanje emisije „Ja to tako“, u nedjelju, 26. novembra, od 11 časova, samo na TV Pink!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Divlji kesten u rakiji kao lek – RECEPT ZA VENE, KAPILARE, HEMOROIDE…

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

BALKAN U ŠOKU Rada Manojlović pokušala samoubistvo?!