ISPOVIJEST: Oženio sam djevojku koja me nikada nije zavoljela. Pristala je da se uda za mene…



Oženio sam djevojku koja me nikada nije zavoljela. Pristala je da se uda za mene samo iz razloga kako bi pomogla svojoj porodici koja jako teško živi. Previše je volim pa sam pristao na to, znao sam od početka sve. Nas dvoje se još od malih nogu poznajemo i njena porodica je oduvijek bila u lošoj finansijskoj situaciji. Predložio sam joj da se uda za mene, a da ću ja brinuti o njenoj porodici i pristala je.
Mislio sam da ću biti najsretniji čovjek na svijetu kada postane moja, ali to nije ispalo onako kako sam zamišljao. Ona mene nikada neće moći zavoljeti. Znam da me nikada nije i neće prevariti, ali boli činjenica da kada je ljubim u njenim očima ne vidim sreću. Sebi sam obećao da je više neću dirati sve dok sama ne osjeti da bi to voljela, a ako do toga ne dođe, oslobodit ću je, jer želim da bude sretna, pa makar sa nekim drugim muškarcem.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Divlji kesten u rakiji kao lek – RECEPT ZA VENE, KAPILARE, HEMOROIDE…

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

BALKAN U ŠOKU Rada Manojlović pokušala samoubistvo?!