ISPOVIJEST: Rasplakala sam se i od šoka nisam znala za sebe tjedan dana. Dala sam otkaz..



Često sam zbog posla bila odsutna od kuće. Muž je preuzeo cijelu brigu oko naše dvije blizanke iako je i on radio. Imali samo jako dobre plaće ali ja sam htjela još. Jednu večer, vidla sam crtež što su cure crtale u vrtiću. Na njemu tri osobe. Pitam tko je na crtežu, cure odgovaraju tata i nas dvije. Pitam zašto mene nema na crtežu one su samo odgovorile “pa tebe nikad nema kući, pa nismo znale kako te nacrtati”.
Rasplakala sam se i od šoka nisam znala za sebe tjedan dana. Dala sam otkaz, pronašla drugi posao i posvetila se više obitelji. Shvatila sam da novac nije sve u životu.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Divlji kesten u rakiji kao lek – RECEPT ZA VENE, KAPILARE, HEMOROIDE…

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

BALKAN U ŠOKU Rada Manojlović pokušala samoubistvo?!