Nije dugo čekala: Luna našla zamjenu za Slobu




Lepi Mića je razdvojio Lunu i Slobu, a mlada blogerka je već našla zamjenu dečku.

Luna je prokomentirala ovu situaciju:

- Kada budu provodili toliko vremena sami u sobi, imat će vremena da pričaju opušteno o stvarima o kojima nisu mogli preda mnom i pred drugim Zadrugarima - rekla je ona i dodala:

- Osim toga, ja sam promijenila mišljenje o Kiji kada sam je upoznala, a imala sam veoma loše predrasude o njoj ranije. Uostalom, ona je u vezi, a u Slobu imam povjerenje, tako da sumnje sa te strane nema da će se među njima rasplamsati stare strasti.

Luni je najteže što je Sloba više neće grliti:

- Smeta mi samo što ja neću spavati sa Slobom, jer sam navikla da me on zagrli da zaspim, ali to će umjesto njega od sada raditi Milan.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Divlji kesten u rakiji kao lek – RECEPT ZA VENE, KAPILARE, HEMOROIDE…

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

BALKAN U ŠOKU Rada Manojlović pokušala samoubistvo?!