KADA SAM POSLIJE ČETIRI GODINE VEZE SA NJIM OSTALA TRUDNA ON JE POBJEGAO…



Bila sam s jednim momkom četiri godine u vezi a onda sam i ostala trudna sa njim.

Nakon što sam mu to rekla on je pobjegao i nigdje ga nisam vidjela niti smo se čuli.

Porodila sam se i to je bila jedna predivna djevojčica a neki dan je bila jedna proslava gdje sam ga srela.

Onda sam saznala kako je on pobjegao i oženio se u Njemačkoj sa nekom djevojkom.

Tada je promjenio ime i prezime a kada sam sve to saznala pala sam u nesvjest.

Nekliko dana sam već u bolnici a sramota me same sebe i prati me velika tuga zbog toga.

Više ne znam šta da radim a voljela bih da ga nikada nisam upoznala.

Nadam se da će proći dosta vremena kako bi ga što prije zaboravila.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Divlji kesten u rakiji kao lek – RECEPT ZA VENE, KAPILARE, HEMOROIDE…

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

BALKAN U ŠOKU Rada Manojlović pokušala samoubistvo?!