ISPOVIJEST: Djevojka mi je stalno govorila o tome koliko joj se sviđam, koliko je i na koji način uspjela da me zavoli…







Djevojka mi je stalno govorila o tome koliko joj se sviđam, koliko je i na koji način uspjela da me zavoli. Govorila je i da želi da počnemo skupa da živimo. Planirala je čak i djecu da imamo i koju i kakva imena će im dati. Govorila je o našim putovanjima, o razgovorima u krevetu i buđenjima. Ja sam radio treću smjenu i rekao sam joj da ću ostati u firmi i čitavu prvu. Bio sam jako malaksao pa sam druga zamolio da me mijenja. Krenuo sam kući, usput sam ugledao čovjeka na ulici koji je prodavao crvene ruže, jednu sam kupio i nastavio put do stana.
Kada sam ušao, imao sam šta i da vidim. Moja vjerenica je u našem krevetu bila sa komšijom koji je živio odmah do nas. Taj komšija je razveden i prepušten svojoj sudbini. Čak je i bez posla. Istjerao sam ih odmah iz stana, a ona me molila da je saslušam, ali naravno da nisam želio. Nisam ni pomislio gdje će sada da živi niti me zanimalo. Dobila je šta je tražila.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Divlji kesten u rakiji kao lek – RECEPT ZA VENE, KAPILARE, HEMOROIDE…

SOČNA SCHWARZWALD TORTA

BALKAN U ŠOKU Rada Manojlović pokušala samoubistvo?!